Weekend Zeeland

Op 6-7-2017 zijn we s'morgens rond 9 uur na eerst een worstenbroodje te hebben genuttigd op het Oranjeplein vertrokken, helaas zonder onze sommelier Frans, die verstek liet gaan wegens lichamelijke problemen.

.....

tegen 11 uur kwamen we aan op het vakantiepark.

Harry had zelfs zijn eigen slagboom...super toch..?

Toen werd het tijd om het huis te bekijken en de spullen uit te laden.

Na de koffie met gebak vertrokken we naar de boot om de Neeltje Jans en de zeehonden te bekijken.

Tevens hadden we buiten de bitterballen nog een verrassing aan boord, want wat schetst onze verbazing...onze ex-chef en erelid Koos Haeck stond ons bij de boot reeds op te wachten en ging met ons mee varen.

De hele groep op de boot met rechts Koos..!!

Na de boottocht was er even tijd voor een borreltje en een hapje en een kleine wandeling.

Toen werd het tijd voor ons etentje bij "Het Vissershuis" in Burgh.

Heerlijke visgerechten, iedereen tevreden, super ambiance en heerlijke wijnen...

De volgende dag, na een zware dag ook een stevig ontbijt....Daarna een wandeling langs het strand....

Inmiddels was de lucht helemaal open getrokken en tijd voor een dutje.....

Uiteindelijk werd het tijd om op huis aan te gaan, maar onderweg hebben we nog het watersnood museum aangedaan.

Kortom...We hebben een heerlijk weekend gehad in de Villa van Harry en Letty en alle Korsakow leden, bedanken hen dan ook nogmaals voor deze super geste...We hopen dit volgend jaar nog eens over te doen, maar dan ook in aanwezigheid van onze sommelier, Kruitje.......